fredag 4. juli 2008

Hjertepar

Jeg har nå i det siste laget flere hjertepar, som er et mønster fra AnnaKa. De første to veggbildene laget jeg på Høgtun og syntes de var kjempemorsomme å sy.



Fant også ut at det kunne være fine gaver, så jeg laget to grønne hjerter i 20-års gave til venninnen min i fjor.


I det siste så har jeg også fått bestilling på sånne hjertebilder, og det er jo kjempemorsomt :) De har også hatt grønne hjerter, for grønt passer til det meste.




Nå når jeg har fått startet på sommerferien og har litt bedre tid, så har jeg eksperimentert litt med andre mønster og farger. Med mønstret ramme og litt roligere hjerter, så blir det livlige veggbilder:) Disse kan pynte opp på en ensfarget vegg;)

Birgitte

3 kommentarer:

sy-engel sa...

e diggår dei hjerteparra dine!!:) lyst til å lave sånn i brunt til meg?:P hehe... klem Janne

sy-engel sa...

hehe, klart d ;) Men i trur du klara d like fint sjøl:p
Bli sikkert kjempefint i brunt!

Solveig sa...

Å så kjekt å se at dåkke har felles blogg.. "gamle" minne kom tebake om den goa tiå på tekstilen når eg såg dessa. savn..

Klem Solveig