fredag 26. desember 2008

Julegaver 2008

Da er årets julegaver åpnet , så nå kan jeg endelig blogge litt om gavene jeg har laget:)

Til mamma og pappa så har jeg sydd en julepute. Denne ideen fikk jeg etter å ha kikket i en panduro-katalog. Her har jeg stitchet et Tilda-motiv med engler i ulike nyanser av rosa. Skriften over "mercy and bright" har fått en brun farge. Jeg har brukt et rødt stoff innerst for å ramme inn stitcheriet, og et lysebrunt stoff med røde detaljer ytterst.



Bestemødrene mine har fått hver sin kortholder. Dette mønsteret er fra The Birdhouse, og jeg synes det er skikkelig stilig, for det både pynter opp og det er praktisk i tillegg. Med tre lommer etter hverandre, så er det god plass til alle julekortene:)
Til broren min så har jeg scrappet et bilde fra da vi var på Trollstigen i sommer. Jeg har rammet inn hvert bilde med ulike farger for at de skulle komme bedre frem. Som detaljer har jeg brukt rub-ons, både på bokstavene og på den sorte borden øverst til høyre. For å dekke over skjøten på arkene, så har jeg limt på ett sort bånd med hvite linjer, det ga bildet litt mer liv. Det er også morsomt å vite når vi var på tur, så hvert av tallene i 2008 har jeg skrevet ut og klipt ut med en rund ramme.

Ingen kommentarer: