mandag 20. april 2009

Bilde på lerret

I helja var jeg i Stavanger for å prøve å finne noe jeg kunne lage, og det fant jeg. jeg fikk tak i et lerret, og litt akrylmaling, kjøpte noen bånd og litt glass fiber. uten å helt vite resultatet gikk jeg hjem. Neste dag satt jeg meg ned med første sesong av sex in the city (avhengig nå jah..) og litt mat og utstyret forrand meg... så fant jeg ut at jeg kunne male lerrettet lysebrunt for å så ta over det mørkebrune glass fiberet for å få et litt kult mønster, fant så et bilde av meg og min kjære Michael og limte på, som pynt har jeg noen sommerfugler i turkis og et bånd der det står "two harts one love" som var inspirasjonen til hele prosjektet.


3 kommentarer:

Birgitte sa...

D vart kjempestili Janne :D
Helt nydeli:):)

janne sa...

hehe, takk takk:P

Berit Kristine sa...

NICE!!! :D