søndag 30. august 2009

Forsøk nr. 2 :)

Tro det eller ei, her har jeg strikket et nytt sjal!! Jeg var så fast bestemt på at jeg skulle ha et slikt sjal, at jeg dro for å kjøpe nytt garn med en gang jeg fikk anledning..
Og denne gangen gjorde jeg en egen vri på det, med striper som gjør det hele litt livligere:)



Jeg var litt i tvil om fargekombinasjonen til å begynne med, men nå er jeg veldig glad for at jeg valgte å fullføre med disse tre fargene.

På dette sjalet brukte jeg pt5-sport garn og pinne nr. 4. Og denne gangen fikk sjalet akkurat passelig størrelse:):)


- Birgitte -

5 kommentarer:

Anne-Grete sa...

Kjæmpefint:) tru æg må prøv å lag eit sånt æg å. Va d vanskeli?

Birgitte sa...

Takk:) Nei d jekk veldi fint. Når i fekk kontroll over dæ engelske fotkortelsan, so jekk d i en fei ;) D va arti å strikke syns i:)

janene sa...

herligland!!! så sykt fint det var!!

Monica sa...

D va kjæmpe fint!

Birgitte sa...

Takk for d :D